Parce qu'on s'y intéresse quand même un peu...
#371529 par Gr1cheux
12 Oct 2016, 22:40
Ptain les mobs dans le truc des sacrifices sont méchaaaants !!

Ceux qui ont des ailes qui sortent la, rapides !! :bravebete:

J'ai failli me faire degommer par deux crabes. Pis j'ai revu un ancien copain avec un espadon. :mrgreen:
Ensuite 2 types m'ont attaqué, j'ai eu chaud au cul. Mais du premier coup BIM !

J'ai avancé dans le bastion de Faron, ça me dit quelque chose cet endroit... :whistl:
J'ai loupé une flamme a éteindre, je suis ressorti en remontant sur le pont qui mène "jesépaou", pis voila.
#371859 par reimmstein
17 Oct 2016, 14:00
Une màj de DS III arrive ce vendredi, voilà le changelog. La poise des armures revient !

• Adjusted poise values across the board. Poise is now more effective for heavier weapons and armor.
• Improved regular attack animations of hammer category weapons.
• Improved regular attack animations of greatsword category weapons.
• Improved regular attack animations of axe category weapons.
• Improved regular attack animations of fist category weapons.
• Improved the "Neck Swipe" weapon skill animation of scythe category weapons.
• Fixed a bug where strong attacks performed using whips would not deal additional ・damage when fully charged.
• Fixed a bug where strong attacks performed using the Pickaxe would consume stamina multiple times per attack.
• Adjusted the "Onislayer" weapon skill hitbox timings for Onikiri and Ubadachi.
• Adjusted the hitbox timings of the claw category weapon skill "Leaping Slash".
• Fixed a bug where rolling attacks on Astora's Greatsword could not be parried.
• Improved the "Wrath of the Gods" weapon skill animation for Wornir's Holy Sword.
• Improved the "Blind Spot" weapon skill animation for Corvian Greatknife and Handmaiden's Dagger.
• Improved the "Shield Splitter" weapon skill animation for Mail Breaker and Irithyll Rapier.
• Improved the "Wolf Leap" weapon skill animation for Old Wolf Curved Sword.
• The weapon skill of Old King's Great Hammer "Molten Perseverence" will now release lava on both hits.
• Improved the "Darkdrift" weapon skill animation for Darkdrift.
• Reduced effectiveness of rolling attack animations on Gotthard Twinswords while dual wielding.
• Increased effectiveness of the sorcery "Pestilent Mercury".
• Improved the cast animation of miracle "Lifehunt Scythe".
• Increased poison and toxic buildup of the pyromancies "Poison Mist" and "Toxis Mist", respectively.
• Increased durability damage buildup of the pyromancy "Acid Surge".
• Increased duration of the "Warcry" weapon skill.
• Fixed a bug where the player's lock-on target would automatically change even if "Toggle auto lock-on" was set to "OFF".
• Fixed a bug where the leader board for Darkmoon Knights would display incorrect statistics.
• Fixed a bug where the fog wall near Holy Knight Hodrick would sometimes not disappear during multiplayer even after defeating him.
• Fixed a bug where Orbeck of Vinheim would sometimes die before the player purchased all his spells.
• Fixed a bug where Patches and Greirat would never return if sent to steal after defeating all bosses.
• Fixed a bug where female characters were subject to counter damage during certain movement animations.
• Fixed a bug where equipping Vordt's Great Hammer or Irithyll Straight Sword in the left hand would cause enchantments to disappear from weapons in the right hand.
• Fixed a bug where two-handing certain weapons would cause the stealth effect on Slumbering Dragoncrest Ring to not work correctly.
• Fixed a bug where Hornet Ring was not working for claw category weapons.
• Fixed a bug where dash attacks could not be performed using Farron Greatsword.
• Fixed a bug where strong attacks using Lothric Knight Sword were not dealing thrust type damage.
• Fixed a bug where dash attacks using Onikiri and Ubadachi were not dealing thrust type damage.
• Addressed other game balance issues and fixed other flaws.
#371863 par reimmstein
17 Oct 2016, 15:47
Hikaru46 a écrit:Si ils pouvaient régler les soucis techniques de la version pc, je pourrais peut-être m'y remettre :imold:

Le 2 était tellement smooth et fluide à côté.


J'ai vu des version PC tourner de façon ultra fluide. Donc comme le mien, ton PC doit être trop juste :(
#371869 par Hikaru46
17 Oct 2016, 16:25
reimmstein a écrit:
Hikaru46 a écrit:Si ils pouvaient régler les soucis techniques de la version pc, je pourrais peut-être m'y remettre :imold:

Le 2 était tellement smooth et fluide à côté.


J'ai vu des version PC tourner de façon ultra fluide. Donc comme le mien, ton PC doit être trop juste :(


J'ai une 1070gtx, un i5 qui tient encore la route et 16go de RAM. J'ai moins de problèmes sur witcher 3.
Là entre les chutes de framerate inexplicables et les textures qui pop au dernier moment. C'est limite si ça me donne pas envie de revenir sur ps4.


@Gentux : je parle d'optimisation. Le 2 était un modèle pour ça.
#371875 par reimmstein
17 Oct 2016, 16:40
@hikaru : j'ai vu des streamer avec de grosses machines et qui n'ont pas les soucis que tu décris :? Après c'est From Software hein, n'oublions jamais ça quand on parle des Souls :mrgreen:

@Master : t'as toujours la Black Armor au fait ? J'reviendrais p'tet voir ton topic d'ici la fin du mois ^^.

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