Le jeu est bien traduit, mais je sais pas pour la vitesse.
Sur la version limitée ce qui change c'est uniquement l'artwork:

Le manuel reste en anglais avec des paragraphes e, FR/JAP/ESP pour toutes les éditions, y compris l'édition investisseurs.
Perso j'ai deux éditions investisseurs Euro qui arriveront, une pour jouer et une pour faire bô dans la vitrine.
Edit: pour la vitesse, vu sur leur page FB:
Game performs at overall same speed no matter the frequency. The 50hz mode is actually more powerful than 60hz on megadrive system. The game takes advantage of this and compensates automatically.
Donc peu importe la version, il n'y a que l'artwork qui change, et le sticker sur la cartouche.
The PAPRIUM game, LIMITED Japanese edition.
Packed in a customized clamshell box, this collectible edition is numbered and signed... you get the 80MEG cartridge, full-colour instruction manual and goodies!
Game integrally translated in English, Japanese, French, German, Portuguese and Spanish. Compatible with both PAL and NTSC Mega Drive / SEGA Genesis systems.
The PAPRIUM game, CLASSIC edition.
Packed in a authentic plastic clamshell box fitting with your other Mega Drive or Genesis games... you get the 80MEG cartridge, full-colour instruction manual and goodies!
Game integrally translated in English, Japanese, French, German, Portuguese and Spanish. Compatible with both PAL and NTSC Mega Drive / SEGA Genesis systems.
Sur la version limitée ce qui change c'est uniquement l'artwork:

Le manuel reste en anglais avec des paragraphes e, FR/JAP/ESP pour toutes les éditions, y compris l'édition investisseurs.
Perso j'ai deux éditions investisseurs Euro qui arriveront, une pour jouer et une pour faire bô dans la vitrine.
Edit: pour la vitesse, vu sur leur page FB:
Game performs at overall same speed no matter the frequency. The 50hz mode is actually more powerful than 60hz on megadrive system. The game takes advantage of this and compensates automatically.
Donc peu importe la version, il n'y a que l'artwork qui change, et le sticker sur la cartouche.
Famishius vulgaris ingeniusi